Det bästa jag har ♥



I can be everything you need
If you’re the one for me, like gravity, I’ll be unstoppable
I believe in destiny
I may be an ordinary guy without his soul
But if you’re the one for me
Then I’ll be your hero



Bilden ovan är en av dem jag tog igår, som ni kanske ser? Skillnaden är den att jag har redigerat den genom att tagit bort grimman och grimskaftet, samt lagt lite kontrast och skärpa.

Vad tycker ni?
Blev det finare eller syns det väldigt tydligt var grimman varit?


Såhär ser den ut oredigerad.


Kommentarer
Postat av: moa

ska du göra något kul i helgen? :)

2011-05-17 @ 19:47:57
URL: http://varendspal.blogg.se/
Postat av: Emma

hej igen :D



Hon är d-ponny och är mörkbrun med en bläs. Vitt shabrak.

Gå in på min blogg så laddar jag upp en bild på henne :D



2011-05-17 @ 23:29:48
URL: http://emmavictoriaaa.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0