Kort om dagen + ridpass

Idag följde alltså Victoria med mig hem och vi började med och plugga matte! Gick väl sådär, ganska okoncentrerade båda två ;) Så istället gick vi ut och borstade och gjorde iårdning Tobbe. Vickan fick göra grovjobbet och ställa iårdning hindrena! ;)
Först började vi ta några porträtt bilder på mig och Tobbe. Sen hoppade jag upp och red lite medans Vickan fotade. Hoppade några språng också och när vi var nöjda med bilderna, gick jag in i den stora hagen och red lite mer dressyr, självklart medans Vickan gick med kameran!
Som "avslutning" på det hela, plockade vi av Tobbe allt, gick in i hagen och så tog vi några bilder när Tobbe bugade! Sen fick han springa lite fritt också ;)

Tobbe kändes fin genom hela passet, både hoppningen och dressyren.


Imorgon kommer en stor bildbomb kan jag lova er! Så håll utkik! ;)

Smakprov..

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: tack så mkt!

Din med. ;)

2011-05-05 @ 07:05:08
URL: http://sandriey.blogg.se/
Postat av: Adina

Åh så söt Tobbe är! :) Är han din egna? :)

2011-05-05 @ 07:37:09
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Sandy Bell är min egen, Joline Töll är Elsas :)

2011-05-05 @ 07:44:50
URL: http://armonios.blogg.se/
Postat av: Erika

SV:

Åh mysigt med eget stall. :)



Jo precis.

Dom ska ju försöka komma igång de man tränat på innan med.

Och sen ska man få in de lite som en rutin.



Raski är sån som jobbar bäst i skogen, än på ridbanan.

Men nu börjar de gå bättre o bättre på ridbanan med.

För nu har jag börjat rida ut på henne, så hon har fått bättre framåt bjudning. :)



Sen tycker jag de är viktigt att man inte är ofta på ridbanan.

Har man en häst som är svår i skogen kanske de är lite annat.

Men kan man rida i skogen, så är de bara bra att man rider där ofta.

Även jobbar dom lite i skogen över stock o sten o lite bommar osv.



Vi har ju träbommar/hinder osv i skogen med.

Så vissa i stallet hoppar ju sina hästar mycket i skogen.

2011-05-05 @ 10:34:59
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0