Mysig regndag

Föregående inlägg blev lite sådär flummigt, men idag är faktist även sådana tillåtna :)
Som ni kanske förstod så har Victoria varit här idag. Vi hade bestämt oss för att vi skulle baka
äppelpaj, mums! Dock blev det inte så mycket bakande för mig, utan Vickan fick stå för den biten! :) Så medans det regnade ute satt vi inne och hade det riktigt gött! Så gött att vi båda somnade i soffan och sov i en halvtimme ;)
Efter ett tag till gick vi ut till hästarna, men eftersom det fortfarande regnade och hästarna var blöta (de har haft täcken, men det hade gått igenom vid bogen) så vi tog bara in dem. Helt plötsligt var klockan åtta och Vickan åkte då hem. Själv stannade jag i stallet i ungefär 1 ½ timma till. Torkade, borstade, gosade och pysslade om hästarna, samt gjorde de vanliga "sysslorna". Himla mysigt och vara i stallet när det regnar! :)



Kommentarer
Postat av: Paulina

Fin bild! :D

2011-05-19 @ 21:27:51
URL: http://onlydream.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0