Ridpass och Fredagsmys!

Nu har jag och mamma precis varit ute och ridit. Vi red En runda och tog en härlig galopp på en åker! Tobbe va såklart pigg, men jag hade bättre kontroll på honom idag :)

Innan dess var jag och hjälpte Maja + tog kort när hon hoppade! Hon har ett d-ponny sto som är en gammal travare, som hoppar otroligt bra! Otroligt högt över hindrena ibland!
Som sagt, jag hade med kameran och några bilder blev det. Men nu ska jag iväg till Julia och ha en riktigt mysig fredagskväll med skräckfilm ;) Så bilderna lägger jag upp imorgon!

Ett oredigerat smakprov.

Kommentarer
Postat av: Sofie

sv; ja, ungefär, fast man fick veta mer om de olika linjerna man trodde man skulle välja :)

2011-05-06 @ 20:50:46
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/
Postat av: SOFIE

Fina! :)

2011-05-06 @ 21:38:20
URL: http://jsjumping.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0