Sommarens elände 1

Nu är sommaren snart här helt och hållet, och såklart även alla flugor, knott och bromsar!
Exando blir alltid väldigt utsatt av allt detta; får stora knölar framme på bröstet och under magen. Medan Tobbe inte blir alls lika biten!
Ifjol köpte vi ett flugtäcke åt Exando och det hjälper en hel del. Plus att vi såklart smörjer dem med flugmedel och sånt. Och vi har också flughuva på honom, medans Tobbe gick med bara flughuva. Men nu har vi köpt ett flugtäcke även till Tobbe! Jag vet att det var från Hööks och det var jättemycket rea! Vi fick det för ca 700 billigare. Så nu får vi se hur bra det är och hur mycket det hjälper.

Jag hittade ingen bild på någon utav täckena, men de är heltäckande med magplatta :)

Kommentarer
Postat av: fillan

Hej :) Fy vad hemskt med olyckan.. :/ men tur att det gick bra! :) Japp Matrixx har jag varit med och tävlat på några tävligar.. fick ju dock lämna tillbaka honom men nu har jag en ny som också växte över men ska väl ev fixa en storhäst i stället ;) börjar bli lite lång!

2011-05-26 @ 11:35:21
URL: http://fillyfjonka.blogg.se/
Postat av: Erika

Härligt att få så pass mycket rabatt. :D

2011-05-26 @ 12:48:18
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0