Tävling hela dagen

Jag var ju som sagt funktionär på hopptävlingen idag. Det var många starter och även lagklass (med hela 12 lag anmälda) så det tog sin lilla tid! Men ett otroligt härligt väder och duktiga ryttare och ponnys fick tiden att gå fort :)
Jag hade kameran med mig också, men efter första klassen tog batteriet slut -.- så typiskt! Men jag har iaf bilder på de allra flesta som red första klassen.

Vi åkte halv åtta och var hemma tillbaka vid halv åtta, så det blev en heldag! Men den är ännu inte slut! Först och främst så ska jag rida min busiga lilla pålle. Sedan ska jag packa klart (packat halva väskan ungefär..) och till sist duscha och sedan sova några timmar. Halv fyra ringer klockan(orna) och strax efter fem är jag påväg till Gardemoen. Jag har fixat några tidsinställda som dyker upp under veckan och jag läger också in ett ikväll och ett imorogn innan jag åker :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0