Tävlingsdag 2

Snart ska jag gå ut och börjar fixa iårdning Tobbe. Men idag behöver jag ju bara borsta av och sätta på skydden + boots i princip, så det tar inte länge.
Idag hoppar jag bara en L:B+5 Ackumulator. En bra rytm och ett bra tempo samt stadiga, övertygande skänklar är vad som behövs. Det ska bli roligt att få hoppa med en annan bedömning och se hur det går till. Det ska också bli roligt och se vad jokerhindret kan vara för något.. ;)
Jag räknar inte med någon placering och jag har inga förväntningar alls. Jag rider så gott det går och så får vi se hur långt det räcker :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0