Tobbes trafikproblem

Kommer ni ihåg att Tobbe var rädd för bilar (fordon över huvud taget)?
Nu bryr han sig knappast något. Men jag ställer honom lite utåt från vägen automatiskt när det kommer en bil. Ibland vänder han in vänsterörat (det som är in mot vägen) lite snett, sådär som hästar brukar göra när något är läskigt. Det är det enda han gör, vilket är skönt.

Jag vet inte riktigt varför han blev som han blev ett tag. Antingen så hade han bara mycket energi så han bara fjantade sig, men sedan började tycka det va läskigt på riktigt. Eller så kanske han fick "flash-backs" från olyckan..?
Det som behövdes för att få honom "normal" igen, var bara att han fick komma ut i trafiken och märka att bilarna inte kör på honom.

Det är hur som helst skönt att inte behöva vara orolig när man är ute på vägen och kunna rida som man vill :)


Kommentarer
Postat av: Fillan Höglund

vad var det som hände med olyckan? :/

2011-05-23 @ 21:00:34
URL: http://fillyfjonka.blogg.se/
Postat av: Sofie

skönt :D

2011-05-23 @ 23:02:49
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0