Tvätta, packa, rida.

Nu har jag liite bråttom. Först och främst måste jag titta efter vad jag behöver ha med mig till Spanien, om något ska tvättas och sådär. Inatt drömde jag nämligen att jag glömde schampoo och allt sådant, samt bikini. Så det ska jag kolla extra så jag får med ;)
Känns lite jobbigt just nu. Även om det ska bli jättekul och komma iväg till värmen med alla kompisar och allt det där, så kommer det inte bli så kul när jag går och säger hejdå till hästarna. Det kan ju verka tönigt och löjligt, men usch va jag kommer sakna dom! Jag får hoppas att vi får fullt upp hela tiden, så jag inte tänker på dem så mycket :)
Mamma har värvat tre vänner (/kunder eller vad man nu ska säga) som ska komma och rida med henne under veckan. Mamma är ju lite stor för Tobbe, men det blir ju bara skritt och lite trav, så det tror jag inte gör något.

Imorgon har hemmaklubben en lokal ponnyhoppning och jag ska vara med som funtionär på banan. Ska ta med kameran och fota, så om någon vet att ska vara med, hör av er - jag har säkerligen bilder! :)



(Hanna och Bell i säffle).


Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: jaa det är sant :)

2011-05-07 @ 12:41:20
URL: http://sandriey.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0