(Går)dagens ridpass

Tobbe.

Gik ut och red en runda i skogen först. Det blev inte så mycket klättring som jag tänkt, vi travade och galopperade
lite bara. Han var pigg, men inte överdrivet faktist. Det var väldigt varmt igår också.
När vi kom hem red jag lite över ett par bommar. Tränade på att samla galoppen så mycket som möjligt och han
gjorde det riktigt fint! Lyssnade direkt, stretade inte emot och höll en jämn takt. Riktigt fin var han!
Sen hoppade vi lite över ett litet kryss. Jag tränade då mig själv att hitta ett framåtläge, vilket gick bra. Dock måste
jag vänta tills jag hittat ett, innan jag ökar. Men det kändes bra och Tobbe va superfin!


Också från i somras på Solstahoppet, L:B. Fina framben! :)
www.paparazzin.n.nu



Exando.


Red ut en sväng med honom också. Han var väl inte sådär jättepigg kan man väl säga, hehe. Men han får ta det
i sin takt helt enkelt och det är faktist ganska mysigt och va ute med honom :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0