Mina helger fram till jullovet



Nu är det ju faktist bara 4 veckor kvar tills vi tar jullov! Och efter det bara några dagar kvar till självaste julafton!
Och jag tror att de veckorna kommer gå riktigt fort, jag har nämligen något planerat alla helger fram tills dess.

v.47 - Åker hem på fredan, för att redan på lördag morgon ta en buss från Karlstad till
stora Stockholm med mamma och inta globen och Stockholm Horse Show!


v.48 - Stannar på Lillerud, har stalljour.

v.49 - Åker hem, några - tror de var 6 st - av syskonbarnen kommer och ska sova över.

v.50 - Pappsen kommer med transporten och vi tar med oss Tobbe (och Giften) hem
under jullovet!



Vardagarna kommer säkert gå fort också, som alltid. Känner ibland, eller ganska ofta faktist, att det är för få timmar
på ett dygn.
Dessutom tränar jag varannan vecka för Fredrik också, alltid extra kul!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0