Taggar hoppträning!

Jag får väl ursäkta min dåliga uppdatering, men jag har haft fullt upp (som vanligt) och så har jag inte riktigt orkat heller ;)

Men som rubriken lyder blir det hoppträning ikväll! Roligt roligt! Tobbe va vääldigt pigg igår, ville helst vända hem
i full galopp och strunta i mig, därför tölade han och var extremt envis med och inte gå på tygel och inte göra som
mamma vill.. Men men, det kan ju bero på att det blivit kallt ganska snabbt nu och sådär. Och mycket energi på
hoppträning är oftast bara bra! :)

Till helgen är det tävling igen också, i Nuntorp. Där har jag aldrig varit eftersom det ganska långt hemifrån, men inte
så långt från Karlstad. Där ska vi hoppa en L:B stilbedömning och en L:A A:0+A:0, ska bli roligt men jag är redan så
sjukt nervös!! Jag måste verkligen lära mig och kontrollera mina nerver och framförallt koncentrera mig på mig
och Tobbe och inte allt annat, bara försöka göra så gott jag kan. Det är faktist svårare än det låter.

 
Hihi gullit :)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0