Dagens Ridpass

Idag blev det alltså en uteritt med Victoria och Giften. Dock gick det inte och rida runt tjärn som vi trodde, men
det blev ju en bra bit ändå.
Tobbe va väldigt spralligt, gjorde ett par "helikopter-hopp" så jag flög ganska högt upp, haha. Men sen fick jag väl
lite ordning på honom. Vi galopperade inte, utan travade bara lite. 

Imorgon blir det ett pass i ridhuset har jag tänkt mig. Han kändes fortfarande stel i vänstersidan idag, men ändå 
mjukare. Så det blir roligt att se hur har känns imorgon!

 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Verkligen en söt bild! :D

2011-09-26 @ 23:12:34
URL: http://sofiehaagensen.blogg.se/
Postat av: Team Nyrk!

Hejsan, super fin blogg! :)

Nu startar bloggen TEAMNYRK upp! Där det handlar om två galna hästtjejer och deras hästar! Där vi skriver om tävlingar, träningar och allt som har med hästar att göra! Följ via bloglovin eller byta bildlänk?



Felicia som tidigare kmr från www.feliciaorrstenius.blogg.se flyttar nu dit med Vendela!



Följ våran otroliga resa här www.Teamnyrk.blogg.se!

2011-09-27 @ 14:22:05
URL: http://teamnyrk.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0