Dagens Ridpass

Idag slutade jag tio i tre och cyklade då direkt ner till stallet och la in två spånbalar åt Tobbe, det tyckte han om!
Senare (när jag hade ork, min förkydlning verkar inte ha gett sig..) gick jag ut och red. Tänkte rida en korstare runda
så han ska ha energi tills imorgon, men jag lyckas alltid alltid tappa bort mig när jag rider själv!! Trodde att jag var
påväg tillbaka till Lillerud när jag i själva verket gick rakt in i skogen.. OCh ändå red jag på en väg vi ridit ganska
många gånger förut.. Jag måste seriöst ha ett extremt dåligt lokalsinne.
Så det blev en längre runda på nästan åtta km. Galopperade endel, men han fick skritta och ta det lugnt också, jag
ville ju som sagt spara på energin. Och det vill jag för imorgon skulle mamma ner till Karlstad och på hemvägen stannar
hon till här på Lillerud så jag får hoppträna lite! Man får nämligen inte hoppa om inte målsman eller tränare är med..

Jag tänkte hoppa ett par linjer och kombination, men jag ska ändå spara lite på hoppen till helgen, då vi ska tävla igen!
Ska bli riktigt kul, fast jag är redan nervös.. jaja, mer om det längre fram!

Det ska bli spännande och se hur han känns imorgon, hoppas bara att ridhuset inte är bokat.


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0