Ingen hoppträning..

Hoppträningen blev inställd även denna vecka.. Tråkigt, då det skulle passa så bra denna vecka, jag kände mig
riktigt taggad! Men men, det är ju inget att göra åt, bara att träna på på egen hand! Känner mig faktist allmänt
taggad och inspirerad till och träna och rida. Tänkte sätta mig ner och planera de kommande veckorna inann nästa tävling.

Idag blir det en lite längre uteritt med Victoria. Igår red vi en väg vi inte ridit förut och insåg att vi kanske skulle
kunne rida runt tjärn som ligger precis där? Men igår blev det så sent så vi tänkte att vi tar det idag istället! Japp,
nu blir Tobbe glad! ;)
Haha, igår va han bara för rolig! Vi skulle försöka trava lite och så blev han lite sur när han inte fick galoppera iväg,
så han drog på några goa bakuter! Haha, ibland blir jag lite irriterad på att han tror att han får göra som han vill (dock
kan jag inte skylla allt på honom, jag får skylla mig själv mer som har låtit honom galoppera på andra gånger), men
ibland kan jag bara skratta åt honom och tycka att 18-åringen bara är för söt ;)



Hittade en fin bild från förra sommaren. När jag ser den inser jag att även manen nu behöver friseras ;)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0