Måndag

Idag slutade vi tio i tre, lite kortare dag idag alltså, vilket är skönt. Men hela dagen har - förutom lunch - bestått utav
två lektioner. Två riktigt långa.. Men det va helt okej, för nästan hela naturbrukslektionen bestod av att lyssna på två
personer som berättade om deras yrke osv. Den ena (mest intressanta )faktist riktigt intressant) enligt mig!) jobbade
här i stallet på Lillerud.
Förra veckan pratade vi också om olika yrken, bland annat vetrinär. Då blev jag lite osäker på om jag kanske skulle ha
gått natur ändå och fått de där poängen. Men när hon från hästarbetslaget var och pratade kände sjag mig lugn igen.
Riktigt längtar tills vi får börja med inriktningarna och praktiken och allt! :)


Efter skolan åkte jag och Victoria in till Karlstad för jag skulle hämta mina ridstövlar som har blivit lagade (dragkedjan).
Sen insåg vi att vi skulle missa middan(!!!!) och det går ju inte för sig! Så vi gottade oss på McDonalds, inte fel det inte! ;)

Nu ska vi ner till stallet och rida. Tobbe ska dock bara få skritta i skogen lite. Imorgon ska jagoch Vickan gå till grusgropen
och se om vi hittar några bra backar att klättra i! Och nästan vecka börjar förhoppningsvis hoppträningarna! :D



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0