orörigare inlägg

Helgboendets internet är nog det segaste jag varit med om, så därför har jag inte bloggat ngt. Det enda jag gjorde
hela fredan och lördan va och titta på film, läsa, sova och rida ;)

Men som sagt så tävlade vi en L:A idag och Tobbe va så fin!! Räddade mig flera gånger, kämpade så mycket det gick!
Men så klantade jag mig i andra kombinationen då. Men när vi tog den igen kom vi bra och jag kände verkligen att
han tog i på b-hindret (som han stannade på första gången). Man ser också på filmen hur han tar i, så jäkla härligt!!
Sen gjorde jag alltså en dålig sväng till ett räcke, vi kom nära och han fick inte upp frambenen riktigt. Det och stoppet
i kombinationen gjorde att det också blev ett stopp på näst sista hindret. Men jag är ändå nöjd, han kämpade på så bra
och ställde upp när jag red dåligt. Så det är nog bara och fortsätta träna och hitta ett bättre flyt och framförallt att
jag koncentrerar mig bättre på var hinder för sig!! :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0