tävlat!

 jag tänkte bara saga att jag och tobbe precis varit och tävlat. vi hoppade bara parL:A. tobbe kändes jättefin och hoppade jättebra! inne på banan gick det också bra. jag klantade mig ett par gånger men tobbe va snäll och hoppade. men in i andra kombinationen red jag in honom i botten så då stannade han på b-hINDRET. efter den va det en ganska snäv sväng till ett räcke och där höll jag inte ut svängen så vi rev det. efter sTOPPET i kombinationen blev han lite osäker och så la jag honom stort på näst sista oxern så vi blev uteslutna där. men det va ändå en stor skillnad mot den första L:An dÅ vi inte ens kom över trean. Så jag är jättenöjd ändå. Tobbe hoppade några sUPERFINA språng och kämpade verkligen. Så nu är vi tAGGADE för att komma igång med hOPTTRÄNINGARNA och fortsatta hoppa L:A :D det blev ett rörigt inlägg, jag skriver från mobilen som gör lite som den vill ibland ;) skriver mer sen!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0