Tillbaka på Lillerud!

Efter en helg hemma är jag nu tillbaka på Lillerud. Eftersom bussen från Karlstad till Lillerud gick precis när vi kom fram,
så skulle vi behöva vänta till klockan åtta innan vi skulle kunna ta oss till Lillerud (idiotiskt!), så Vickans mamma va
gullig och skjutsade oss :) Så vid sju gick jag ner till stallet och började fixa foder och gick sen ut och red. Tobbe va ju
pigg som vanligt, lite extra idag eftersom han vilade igår. Men det gick bra ändå! Vi red 4km-rundan och galopperade
ganska mycket. Konditionsträning alltså. Det va så himla skönt, för det var alldeles varmt ute! Inge fel och vara ute
och rida då, även om det började mörkna redan innan vi gick ut.

Imorgon drar en skolvecka igång igen, vilket jag inte har så mycket emot. Lite jobbigt med 3 timmars biologi, men det
överlever jag. Dagarna flyter verkligen på från morgon till kväll här, veckorna går fort som tusan!


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0