Glaaaaad

Lördag idag, solen skiner och det är helt underbart ute! Hästarna går utan täcken och Tobbe kommer nog vara riktigt rolig att borsta idag! Men det får man ta :)
Kom hem ganska sent igår. Släppte ut Tobbe i hagen tillsammans med en ovanligt glad och pigg Exando! Han brukar inte bli så uppspelt av att Tobbe kommer hem, men igår var det minsann fart i den gamla gubben.
Idag blir det uteritt, mamma kommer nog snart. Men först ska jag ta mig en springtur i det härliga vädret!
Och så kan jag inte heller undvika att säga hur otroligt glad jag är! Mamma berättade något helt galet roligt igår! Försöker dock att inte ta ut glädjen för mycket i förskott, inget är ändå säkert. Men jag vill verkligen och jag vet att jag kan, så jag hoppas på det bästa!!!!! :D
Bild från L:B+5 i Filipstad förra helgen. 2:a hindret, han hoppade riktigt fint på det!

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0