Tisdag

Denna vecka har jag och vickan stalljour i stallet, vilket innebär att klockan står på 05:40 på morgonen. helt okej i vanliga fall tycker jag, eftersom jag gärna lägger mig tidigt! Men när man har en förkylning som inte vill gå över, är det inte så rockigt. Trodde inte jag skulle ta mig ur sängen imorse och än mindre till skolan. Men jag slängde i mig lite alvedon och gick ändå.
Vi håller på med projektarbete i skolan nu och många lektioner går till att arbeta med det. Det är roligt, eftersom min grupp hade turen att få måla bommar! Hur kul och få välja färger, mönster och utseende nästan helt själv liksom? ;) Så idag har vi börjat slipat och även om det inte är det roligaste stadiet i processen, så är det ju ändå en del.
Iaf. Kände att jag nog skulle ha sjukanmält mig på förmiddan, för usch va trött jag var! På lunchen somnade jag också. Tänkte "bara några minuter" och så vaknade jag en timme senare och då hade lektionen börjat för 20 minuter sen. Men vi har en snäll lärare som förstår :)
Nu känner jag mig mycket piggare, så pigg att jag till och med skulle orka rida. Men han får vila ändå, annars blir jag säkert värre igen. Så jag ska försöka sova lite till nu innan jag går ner och tar in min lilla fis :)


(sitter för långt bak, lutar mig framåt och är krokig i ryggen. Sitsen är veerkligen något jag måste tänka på att förbättra när jag rider!...)


Kommentarer
Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Hej, fin blogg du har!

Följa varandra via bloglovin? :)

2012-04-17 @ 21:32:44
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0