Hoppträning!!

Internetet har krånglat lite de senaste dagarna, antagligen pga att det snöat.. suck! Fast det har ändå inte kommit mycket och det är ganska mysigt ändå!
Nu ska jag byta om efter en skoldag och springa ner till stallet. Det är ju hoppträning idag!! Och min kära sambo ska filma och jag tror att jag har kabeln med så jag kan lägga in den på datorn sen också :)
Ska bli riktigt spännande och se hur han är idag, om löshoppningen och markarbetet under helgen har gett något resultat. Igår red jag ut och då kändes han lugn! Eller ja, han är ju pigg men han håller hovarna där de ska va och lyssnar på mig :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0