Aldrig varit så trött..

Här på skolan är det ett par personer som jobbar på "fritiden". Alltså dom arrangerar sysselsättningar för dom som
bor på internatet, som t ex innebandy, basket, bakning osv. Roligt såklart, dock har vi med hästar här lite svårt för
att hinna med sånt.. Iaf så har de dragit igång en träning på måndagar och onsdagar, då en tränare kommer. Vi
bestämde oss för att vara med! Så klockan fem var vi taggade och redo för att träna sönder våra kroppar!! Och det
var precis vad vi gjorde. Aldrig gjort något så jobbigt förut - isåfall var jag jäkla mycket mer tränad! Ojojoj.. Sånna
här pass två dagar i veckan minst åtta veckor framöver! Snacka om att jag kmr bli vältränad ;)



Klockan fem började alltså detta, och jag slutar tre på måndagar så jag skyndade och gick ut och red direkt. Hade
tänkt rida i ridhuset men det var fortfarande lektion där, så jag fick rida ut. Gjorde inte så mycket, ville bara känna
på han lite. Hursomhelst gick det bra, han kändes fin men blir starkare och starkare och tillslut får jag helt enkelt bryta
av till skritt. Men då är vi nästan hemma så helt okej med det!

Nu ska vi gå och få i oss lite energi i form av kvällsmat - det behöver vi! Herregud alltså, snacka om jobbig träning..


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0