Godmorgon!

Jag har just precis ätit frukost och ska snart gå ner och lägga i en tvättmaskin. Efter det går jag ner till stallet, mockar,
fixar hö och kraft och alla andra stallsysslor! Sen hämtar jag Tobbe och så går vi ut i skogen på en tur idag. Underlaget
lär inte vara det bästa men det blir skönt och bara komma ut. Kan tyvärr inte rida i ridhuset idag, det är något
ridprov där hela förmiddagen.. Men imorgon tänkte jag ta fram lite bommar och jobba med!



Efter ridningen kommer jag åka in till Färjestad-travet, där min samobi Martina har jour denna helg. Jag och några
fler kompisar ska hålla henne sällskap och hjälpa henne om så behövs. Så jag sover där inatt och åker sedan tillbaka
hit på söndag förmiddag :)



Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0