Halloj!

Idag är det tisdag och det är kaallt här! Många minusgrader skulle jag vilja säga och det märks tydligt på min lilla
ponny det! Sprallig som tusan var han idag. Red nämligen ut och hade idag pelhambettet eftersom han höll på och
springa över mig hela tiden från hagen till stallet. Men det är väl inte bara kylan överskottsenergin kommer från, han
vilade igår då jag lite spontant åkte iväg på bio med några kompisar. Såg på Hamilton som var riktigt bra, rekommenderar
er att se den om ni inte redan gjort det :)
Hursomhelst, så förstörde de ju lite min rid-planering då jag tänkt träna i ridhuset, men han fick alltså istället vila. Och
då skulle jag ju verkligen behöva rida honom i ridhuset idag, men det skulle passa dåligt med tanke på gårdagens
vilodag i kombination med kyla OCH hoppträning hela kvällen i ridhuset. Så en uteritt blev det helt enkelt och pigg
var han! Men helt okej ändå, han håller inte på och bockar nu och är allmänt lydigare. Så nu känner jag mig taggad
för ett dressyrpass i ridhuset imorgon!


Kommentarer
Postat av: johanna sällström

fin blogg,älskar verkligen headern:)

2012-01-25 @ 16:04:14
URL: http://jsjumping.blogg.se/
Postat av: evelina

jätte fin blogg!:)

Ska du göra idag?



Följa varann via bloglovin?



Btw, jätte söta ponnyys du har!:)

2012-01-27 @ 14:46:21
URL: http://poniiriders.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0