Packar för fullt!

Tar en paus i packandet nu, det är mycket grejer alltså! Tror iaf att jag packat ner alla mina saker, bara Tobbes som
är kvar.. Det lär väl ta ett tag det också. Skulle behöva ut och rida honom idag också. Är inte så sugen på uteritt,
den kan nog sluta hur som helst. Tror det är bättre att rida honom här, försöka mjukna upp och lugna ner honom!

Gör inte så mycket annat idag, men imorgon åker vi alltså tillbaka till skolan. Ska bli skönt och jag känner mig inte
ett dugg skoltrött! :)


Kommentarer
Postat av: Melina, din målarkompis ;)

PLUGGHÄST !!

hahahaha där var jag ju riktigt rolig eller va säger du maja ? ;)

2012-01-07 @ 18:22:37

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0