sjuk.... igen!

Igår vaknade jag upp och hade fruktansvärt ont i halsen och trött i kroppen, orkade knappt gå uppför trappan..
Låg inne i soffan hela dagen, hoppades på att jag skulle bli bättre. Men mamma ringde vårdcentralen och vi fick tid
klockan tre. Väl där tittade läkaren i halsen, frågade frågor osv. Sen visar det sig att de funderade på om jag hade
fått halsböld. Men vafan?!?!!! Inte nog med att jag hade halsfluss för två veckor sen?? Nej nu kanske jag har en böld
också?!!! Som tur var, har jag inte det, utan det är nog "bara" halsfluss, igen.
Men de tog ett blodprov (inte lite blod de tog heller, trodde jag skulle svimma..) och svaret på det kommer först på
måndag. Så nu äter jag samma pencilin som för två veckor sen och jag hoppas att det hjälper den här gången! Man
ska väl inte klaga kanske, det finns trots allt värre sjukdomar, men jag är trött på och vara sjuk nu.


Tur att man har en söt liten katt som håller en sällskap

Så igår gjorde jag inget, men idag känner jag mig mycket bättre, redan. Så jag har varit ute hos hästarna, fixat
stallet osv. Jag bör väl inte rida, men jag tänkte longera/tömköra Tobbe iaf. Skulle vilja göra detsamma med Exando
också, men jag är inte säkert på att den där ponnygjorden går runt honom.. Men prova går ju!
Sen tänkte jag raka Tobbe idag också. På lördag ska ju allt packas och jag ska rida om jag orkar. Och jag vill ha
honom klippt när vi åker tillbaka till Lillerud igen på söndag.
Imorgon blir det ridhuset. Dit ska jag, för det är behövligt för både mig och Tobbe. Ska bli skönt och åka tillbaka till
skolan nu, träffa alla kompisar, komma in i rutinerna och ha ett ridhus tillgängligt nästan när som helst!



Kommentarer
Postat av: Evelina [Þytur o. Frosti]

Usch så hemskt! Själv är jag också lite krasslig, eller snorig åså. Men jag kan inte sjunga och har föreställning om nio dagar, snacka nervisiteten över att inte hinna bli frisk !!! :s



Svar: För att ställa upp i tävlingen behöver du bara maila en bild på dig & din häst till [email protected], nämn ditt och hästens namn :)

2012-01-05 @ 17:06:44
URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se/
Postat av: Marie & Casper

Men usch gumman! Inte igen!!! Massa krya kramar från mej :)

2012-01-05 @ 19:24:24
URL: http://keepsmilingcasper.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0