Ajaj...

Har nyss varit nere och gett Tobbemannen lite middag. Ska lite senare gå ner igen för ett riktigt dressyrpass i ridhuset.

Förövrigt har jag varit ute på dagens andra träningspass. Sprang 4km-slingan. Fast istället för att jogga runt hela,
körde jag intervaller. Sprang först i hyfsat högt tempo genom skogen ut till den större vägen. Gick en bit, sprang
så fort jag orkade upp för backen, gick en bit, sprang osv. Behöver jag säga att jag har riktigt ont i mina ben nu?
Men det känns skönt också! Borde köra lite fler sånna pass tror jag.. ;)

 


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0