Freeedag



Inleder detta fredags-inlägg med en somrig bild på en blomma. För idag är det varmt, soligt och somrigt :)
Avslutade en väldigt chill vecka med ett ridpass, dock inget vanligt pass, utan det blev lite stafetter idag, eftersom det är sista ridlektionen i ettan. Skitkul såklart! Fast jag erkänner att jag hade hellre ridit dressyr, hehe.. Fast när jag fick bästa Pollybus spelar det ju ingen roll vad vi gör!
Men stafetter blev det och roligt var det! Under uppvärmingen red vi med riktigt korta, nästa jockey-läder för att vi skulle få träna våra ben "lite". Vad helt slut efter att ha travat lätt, sedan var det galopp några varv i båda galopperna... Ajaj!! Polly kändes iaf ovanligt mjuk i både höger och vänster, även om vi inte red "ordentligt" mer än ca 15 under hela passet. Fina Polly! :)




Hittade ingen bild på Polly så det blev en random vitsippa.
Idag ska jag ut och konditionsträna/galoppträna med Tobbe. Han lär vara pigg, trots att det är varmt.. Rider nog förbi tjärn en sväng också, han tycker ju att det är så roligt och plaska! :)

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0