Gårdagens ridpass

Igår red jag och Emelie ut i skogen en sväng först, och gick sedan in i ridhuset ett tag. Tobbe var pigg och framåt! Hade de "kapade" sporrarna istället för de rundade bara för att få en bättre reaktion. Han var väldigt fin! Tycker att jag studtals fick en härlig känsla även i vänstervarv! Tränade också lite sidvärts i både trav och galopp och han flyttade riktigt bra bara jag själv rider så ;) Nej, men jag är nöjd! Red inte så länge utan höll på tills det jag gjorde kändes bra och gick inte in på något mer. Vi ska ju trots allt hoppträna idag så jag vill inte trötta ut honom för mycket. HAHA där skoja jag ;) Han blev knappast svettig och energi finns det garanterat ändå! :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0