Sommar

Gårdagens spenderades till största delen med syskonbarn och Julia. Det var sol och riktigt varmt, så vi passade på att sola när barnen sov, inte fel! ;)



Sötnosar!


Kom hem runt fem och vid sex red jag iväg med Tobbemannen. Mötte Maja som kom på lilla Milton! Milton är ju min förra b-ponny så det var riktigt roligt att rida med honom och Maja. Haha, Milton har verkligen energi till tusen! Skulle dock aldrig aldrig ens komma att tänka på och göra något i närheten av de "dumheter" Tobbe gör, haha! Dumheter tycker jag dock är fel ord, det är liksom sån han är och jag kan inte göra annat än att skratta när han bockar och skuttar hej vilt ;) Roligt nog gör inte Maja heller det! Sen blev han ju lite extra galen när lilla Milton började dansa fram i galopp ;)
Men det blev en minst sagt rolig ridtur, haha! Vi vågade inte galoppera, då vi nog inte hade fått stopp på hästarna. Mest för att vi fjantade oss skrattade så mycket att vi inte hade någon kraft alls, och antagligen skulle det ha blivit tävling hästarna emellan och ingen av dem är nog villiga att stanna direkt ;) Men roligt var det och jag tror man behöver såna galna uteritter ibland! Dock får jag vara glad om jag sitter kvar i sadeln när jag rider med andra i sommar...


Lilla Muffe



Min fina fina fina underbara galna ponny ♥ ♥



Idag ser det också ut att bli fint väder! Ska gå ut på en promenad nu, sedan ska jag nog jobba på brännan och beroende på hur varmt det blir ska jag rida Exando idag. Blir en uteritt längs grusvägen och jag ska bara känna hur han känns :)


♥ ♥ ♥

Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0