Söndag

Startade denna dag med en promenad på ca 8 km. Det var välbehövligt då mina stackars benmuskler smärtar
ordentligt idag..
Har nu ätit frukost och krypt ner under täcket igen. Ska lite snart gå ner och lägga i en tvätt, samt ta och dammsuga
lite här. Ser förjävligt ut fakitst. Började packa det jag inte behöver sista dagarna nu, så det är lite tomt i rummet nu
faktist. Men skönt och få undan lite! Ska torka ur lite lådor och hyllor och sånt också.

Dagens ridpass idag blir ett markarbetespass i paddocken tror jag. Ska ta fram lite bommar och jobba med att korta
och länga galoppen, men ändå ha samma eftergivenhet och känsla. Det blir bra det! :)


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0