Tisdag

Idag har vi endast haft en lektion, som dessutom endast bestod av "göra klart" och när man inte har ngt sådant blir det inte särskilt mycket lektion. Rätt najs faktist ;) Så jag har nu efter lunch varit ute och sprungit (var ute och gick imorse också, skönt på hög nivå) och nu har jag lite dö-tid fram till ca halv fyra. Då ska Tobbe ha eftermiddag, jag ska äta middag och halv sex är det hoppträning som gäller! Martina har åkt hem så det blir nog ingen film idag tyvärr. Ska bli roligt iaf, är riktigt taggad med tanke på hur fin Tobbe varit på sistonde! Hoppas det är riktigt roliga övningar också :)

Imorgon är det ju nationaldagen, så vi är lediga. känns på ett sätt onödigt, men å andra sidan passade det rätt bra ;) Har inte planerat något särskilt, utan jag tar dagen som den kommer!


Kommentarer

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0