Yeeeah

Fotbollsträning är avklarad och ja, vad ska man säga? Det var roligt, faktist, men jag blev förvånad över att jag inte orkade mer.. antar att det inte är riktigt samma träning som att springa några km i sträck. Men som sagt, roligt var det och jag ska minsann träna fotboll i sommar! Rolig träning liksom, det säger man inte nej till! :)

Har också ridit Exando idag. Red barbacka då sadeln var här och jag inte orkade dra med den på cykeln/bära den, även om det inte är mer än några hundra meter ;) Så barbacka blev det!
Red en liten tur på grusvägen, ska undvika att rida i skogen med Exando eftersom plattorna på framhovarna inte sitter så bra.
Travade endel, formade och red igenom lite helt enkelt! Exando är faktist väldigt mjuk i sidorna och halsen för att vara så gammal. Visst, lite stel i rörelserna, men va fan! Han är ju omusklad nu också. Tog lite galopp på slutet och han kändes faktist pigg och fräsch! Ska bli roligt och träna igång honom under sommaren, mycket klättra, kondition och dressyr kommer det bli! :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sa mysigt med en barbackatur :)

2012-06-22 @ 09:58:53
URL: http://lifeofshowjumping.com

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0