Söndag



Idag har det varit helt underbart väder ute. Solen skiner, det är varmt och bara helt perfekt ♥
Jag var väldigt hurtig på förmiddan, så jag har nu städat klart i rummet, tvättat, varit ute och gått en timma, fixat allt i stallet samt mockat hagen (och självklart snosat på fisen :))! Så nu är hagen fräsch och jag har endast ridningen kvar. Jag tog även av Tobbe täcket förut, för det var så varmt och skönt ute. Hade kunnat satt på regntäcket, men jag tyckte han kunde få gå utan och rulla och lorta ner sig riktigt ordentligt. Och tro mig, det gjorde han!

Ska iaf gå ner och rida snart. Idag blir det ett pass i paddocken. Tänkte rida i ridhuset först, men det är så fint väder så jag rider ute istället. Får se om jag kanske tar fram ett par bommar, det beror på hur mycket energi han verkar ha :)



Vore inte fel med sommar inte.. Men det dröjer inte och jag klagar verkligen inte på våren!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Bloglovin' byte? :)

Kram!

2012-03-18 @ 16:46:24
URL: http://ponnypollarna.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0