Söndag

Japp, söndag idag och det är grått och regnigt här. Hästarna får gå i en liten hage med gräs, det tycker dom är super! Idag åker ju jag och Tobbeman tillbaka till Lillerud, kommer inte hem förrän sommarlovet 13 juni. Sommarlov... Kan inte fatta att vi nu har gått ett helt skolår på Lillerud! Nu blir det bara roligare och roligare (tror jag, hoppas jag) och jag känner att jag aldrig vill ta studenten! Fast jo, det vill jag nog ändå där i slutet av trean ;) Men det är riktigt roligt och gå på en hästskola alltså, och jag tycker synd om dem som måste tvinga sig till skolan med dagarna, själv längtar jag mer eller mindre!
Jaja, nog om det. Klockan ett rullar vi neröver och Exando blir nog lite ledsen.. Men mamma skulle få iordning hage vid sommarbetet så fort som möjligt så hon kan flytta honom dit. Där trivs han!
Innan vi åker idag, ska jag och mamma åka och titta på en 3-åring som står i närheten, spännande! :D
Igår red jag och mamma uppåt och lät hästarna klättra lite. Tobbe va pigg såklart, men fick ändå ihop honom bra på hemvägen. Han är så häftig min ponny! Så mycket kraft, power och minst sagt en egen vilja ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul att du kanner sa om skolan :)

2012-05-26 @ 21:50:28
URL: http://lifeofshowjumping.com

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0