Söndag

Finfint väder här idag! Jag har nyss varit ute och powerwalk'at en 8 km-slinga och ska nu fixa något att äta, innan jag beger mig mot stallet för en ridtur med bästaste Tobbe ♥ Idag blir det en skrittvända i skogen och så ska jag nog jobba honom med lite bommar i paddocken om det inte är för mycket folk där. Kör nog på samma övningar som hemma tror jag!
Jour har vi ju också, men som tur är är vi tre den här gången så det går mycket snabbare! Och när det är sånt här väder, sol och hyfsat varmt, är det ju helt ok! Dock var det inte lika fint igår men..
Igår blev det en uteritt med Tobbe. Jobbade endel med galoppen och jag tycker det märks skillnad i vänstergaloppen! Visst bryter han av/byter galopp ibland när han tycker det blir jobbigt, men han har ändå blivit mycket bättre. Kul att se att det händer något :)


Kommentarer
Postat av: Tess

Älska färgen på ponnyn :D!

2012-05-15 @ 20:19:05
URL: http://tesshastliv.blogg.se/

*Jag vill gärna veta om du har en tävling, utlottningen eller annat roligt på din blogg!
*Jag gör gärna ett bloglovin-byte!
*Skriv precis vad du vill :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0